Files

41 lines
1.3 KiB
C#
Raw Permalink Normal View History

2023-06-11 00:35:07 +03:00
using UnityEngine;
public class Hw2P2 : MonoBehaviour {
public int apples = 3;
public int oranges = 5;
public int tomatoes = 2;
// Start is called before the first frame update
void Start() {
if (apples >= oranges) {
if (oranges >= tomatoes) {
Debug.Log("Яблоки");
Debug.Log("Апельсины");
Debug.Log("Помидоры");
} else if (tomatoes >= apples) {
Debug.Log("Помидоры");
Debug.Log("Яблоки");
Debug.Log("Апельсины");
} else {
Debug.Log("Яблоки");
Debug.Log("Помидоры");
Debug.Log("Апельсины");
}
} else if (tomatoes >= oranges) {
Debug.Log("Помидоры");
Debug.Log("Апельсины");
Debug.Log("Яблоки");
} else if (apples >= tomatoes) {
Debug.Log("Апельсины");
Debug.Log("Яблоки");
Debug.Log("Помидоры");
} else {
Debug.Log("Апельсины");
Debug.Log("Помидоры");
Debug.Log("Яблоки");
}
}
}